Робототехника в роздробі залежить від програмного забезпечення і даних.
Навіть до пандемії COVID - 19 роздрібні продавці були вимушені йти в ногу з ланцюжками постачань, що швидко розвиваються, і звичками споживачів. Міняються не лише способи оплати і допоміжні послуги, але і функції інвентаризації і логістики. Ці розробки спонукають компанії звернути увагу на штучний інтелект і робототехнику в роздрібній торгівлі.
Від продуктів харчування і побутової електроніки, до одягу і фармацевтики - сьогодні усі сектори роздрібної торгівлі гиперконкурентны. І онлайн, і фізичні магазини прагнуть до підвищення ефективності, задоволеності клієнтів і утримання співробітників.
Щоб розробники і постачальники робототехники могли задовольнити ці потреби, вони повинні розуміти, як використовуватимуться їх програмне забезпечення, датчики і апаратне забезпечення. Ринок робототехники в роздрібній торгівлі тільки розпочинається з найбільших компаній, тому постачальники повинні уникати дорогих помилок і готуватися як до масштабного, так і до можливого впровадження в невеликих роздрібних мережах. Безпека і простота використання - є ключем до проектів, які будуть успішними.
Ритейлери, такі як Amazon.com і Walmart, вже використовують мобільних роботів на своїх складах і в роздрібних магазинах для таких функцій, як сканування інвентаря, обробка матеріалів і очищення. Для використання автоматичних керованих транспортних засобів( AGV ) і автономних мобільних роботів( AMR ) їм потрібні операційні системи і інструменти збору і аналізу даних, які були б надійними і сумісними з існуючими роздрібними системами.
Деякі галузеві аналітики передбачають, що робототехника в роздрібній торгівлі буде задіяна у більш ніж трьох чвертях логістичних операцій, причому, за оцінками McKinsey, до 2025 року автономні транспортні засоби забезпечуватимуть 85% постачань .
У цьому звіті в першу чергу розглядаються Amazon.com - як приклад роздрібної торгівлі, Brain Corp - як постачальник програмного забезпечення, і Bossa Nova Robotics - як постачальник устаткування для робототехники в роздрібній торгівлі.
Amazon створює категорію роботів з Kiva Systems
Купівля Amazon Kiva Systems допомогла створити категорію складських роботів, тому що вона прибрала мобільні роботи Kiva з ринку для власних операцій по виконанню замовлень.
У міру отримання замовлень роботи переміщають товари із стелажів в контейнери, а потім з контейнерів в ящики(розмір яких пропонується AI). Потім інвентар транспортується до стаціонарних працівників в різних пунктах складування. Потім робітники поміщають предмети в коробки. Роботи доставляють ящики і стелажі у відповідні пункти призначення, а потім прямо до очікуючих транспортних засобів доставки.
Amazon розгорнула тисячі роботів в десятках розподільних центрів по усій території США, і інші ритейлери наслідували їх приклад, встановивши партнерські стосунки з іншими постачальниками робототехники в роздрібній торгівлі. Компанія також працює з корпоративними і академічними партнерами, щоб підтримати інновації і швидко вивести їх на ринок.
Наприклад, в жовтні минулого року компанія Fabric(раніше CommonSense Robotics) притягнула 110 мільйонів доларів, оскільки вона працює над автоматизацією центрів мікроконтроллерів.
Brain Corp
У міру розвитку робототехники в роздрібній торгівлі також повинен складатися програмний стек для навігації, сприйняття, взаємодії людини з машиною і внутрішніх систем. BrainOS від Brain Corp в Сан-диего забезпечує автономність для різних систем, що використовують машинне навчання і комп'ютерний зір.
За даними ABI Research, управління запасами є ключовою частиною цифрового перетворення роздрібної торгівлі . Для магазинів потрібно точність, близьку до 100%, а підрахунок запасів, як правило трудомісткий.
Brain Corp може допомогти робототехнічним стартапам і ритейлерам настроювати свої системи за допомогою комплектів, що постійно розширюються, для розробки програмного забезпечення.
Дочірні компанії Ahold, у тому числі супермаркети Giant Foods, Martin's і Stop & Shop, розміщують близько 500 роботів Марти з Badger Technologies - це робот заввишки 6 футів з непомітним дизайном і красивими очима, який бродить по проходах у пошуках розливів і оповіщає працівників про небезпеки.
Badger Technologies - підрозділ Jabil, який заявив, що пропонує комплексні системи, включаючи роботів і програмне забезпечення для інвентаризації, інтеграції магазинів, обслуговування і аналітики.
Bossa Nova Robotics
Мобільні роботи Bossa Nova Robotics збирають дані, але вони не є роботами спостереження. Вони бачать людей тільки як оцифрований контур для уникнення перешкод, вони оснащені лидаром, машинним зором і декількома 2D і 3D камерами. Основне застосування цієї робототехники в роздрібній торгівлі - управління запасами.
Компанія Bossa Nova, що базується в Сан-Франциско і вийшла з Інституту робототехники при Університеті Карнеги-Меллона, стверджує, що роздрібні продавці втрачають 26 мільярдів доларів в рік, тому що клієнти не завжди можуть придбати потрібні їм товари. За станом на минулий рік продукція компанії знаходилася у більш ніж 350 роздрібних магазинах в США і Європі. Мобільні роботи Bossa Nova можуть бути розгорнуті як сервіс, а план передачі даних може бути структурований відповідно до потреб продавця.
Коли роботи переміщаються по магазину, вони можуть збирати дані і зображення предметів на полицях, обробляти інформацію про кількість предметів і вмісту на полицях і передавати цю інформацію людям.
Walmart є лідером у використанні систем Bossa Nova Robotics для управління запасами, використовуючи їх у близько 1000 магазинів .
Робототехника в роздробі пропонує засоби диференціації Albertsons, Best Buy, JD.com, Kroger, Lowes і Ocado є прикладами далекоглядних компаній, які виходять за рамки випробувань і використовують можливості робототехники в роздрібній торгівлі. Tally від Simbe Robotics - ще один приклад того, як роботи можуть надавати інвентарну інформацію в режимі реального часу. Компанія працює з трьома найбільшими світовими виробниками споживчих товарів для визначення рівня запасів і можливостей оптимізації.
Новий коронавірус прискорив трансформацію галузі у відповідь на конкурентний тиск, необхідність максимально ефективно використати людські кадри і прагнення до нових і поліпшених вражень клієнтів, відмічає ABI .
Роботи по обслуговуванню клієнтів і доставці також можуть допомогти ритейлерам виділитися. Завдяки інноваціям у взаємодії, автономності, мобільності і інтерфейсах для співробітників і клієнтів, робототехника в роздрібній торгівлі може виконати свою обіцянку допомогти компаніям бути ефективнішими і прибутковими.