Обмен и возврат товара
«Закон про захист прав споживача» гарантує Вам право обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо він не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням.
Умови повернення:
- Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів установки.
- Програмне забезпечення не піддавалося змінам.
- Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки.
- Збережені всі ярлики, пломби і фабричне маркування.
- Збережений розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Причини повернення
1. Товар Вас не задовольнив, або на вашу думку товар неналежної якості (але товар відповідає критеріям належної якості). В такому випадку Продавець просто проводить обмін товару.
2. Товар не працює. В такому випадку обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
Способи повернення
Вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек. Умови обміну або повернення товару вказані нижче. Подробиці пересилання уточнюйте по телефону: +38 (096) 921 73 45
1. В магазин
Обміняти або повернути товар можна в магазині нашої мережі, в якому Ви його придбали.
2. Новою Поштою
Якщо ви перебуваєте в місті, де немає нашого магазину, то необхідно відправити покупку «Новою Поштою».
Гарантійне обслуговування
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в Товарі, який Ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника, то ми гарантуємо його ремонт. Якщо товар не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Куди звертатися?
Якщо товар потребує гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця у якого ви придбали виріб або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні, або уточнити по тел. 096-921-73-45 (пн.-пт. з 10:00 до 17:00).
Що необхідно надати?
- Товар з повною комплектацією (зарядний пристрій, коробка ...);
- Гарантійний талон;
- Документ, що підтверджує оплату;
Терміни гарантії:
Терміни гарантії вказані в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути надана виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.
Причини відмови в гарантійному обслуговуванні:
- Порушення цілісності гарантійних пломб;
- Наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- Порушення правил експлуатації;
- Несанкціоноване відкриття, ремонт або зміна внутрішніх компонентів товару, зміна конструкції або програмного забезпечення товару;
- Якщо серійниі номери змінені, стерті або пошкоджені і не можуть бути встановлені;
- Якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин або дією екстремальних температур.
- Випадкові ушкодження (дефекти завдані клієнтом);
- Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- Пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- Природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- Пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликане сторонніми програмами або самовільною зміною програмного забезпечення;
- Пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- Наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.