Чим відрізняється комплект Cozmo SDK від інших подібних робототехнічних конструкторів?
Компанія Anki представила робота Cozmo з комплектом SDK, який постійно оновлюється та може дивувати користувачів новими функціями та можливостями, передає robotics.ua.
Співзасновник та президент Anki Ханс Таппейнер (Hanns Tappeiner) розповів у наступному інтерв'ю, що SDK Cozmo справді може мотивувати людей робити справді класні речі з цим роботом.
Hanns Tappeiner: Більшість інженерів нашої компанії є гіками робототехніки, тому ми попрацювали над комплектом дуже здорово. Однією з речей, які ми намагалися вдосконалити, була доступність для користувачів не тільки в плані руху моторів та функціональності, але й усіх речей, які ми розробляли протягом багатьох років (функція прямування по лінії, подорож від точки до точки, обходження перешкод та інші ). Ми також впровадили технологію SLAM робота, так що він тепер може локалізувати себе і зрозуміти самостійно, де він знаходиться, щоб створити карту.
Як професіонали робототехніки, ми зацікавлені у просуванні робототехніки загалом. Однією з найбільш недостатніх речей є доступність. Незалежно від того, наскільки складним та функціональним є робот, ми хочемо, щоб він був доступним для всіх. Саме це надає Cozmo SDK.
Інженер показав ряд простих демонстрацій бета-версії SDK разом із кодом (написаним на Python). Нижче наведено чотири відео-ролики, а потім галерея скріншотів коду. Вона показує, скільки можливостей ви можете використовувати з цими командами: наприклад, в одній демонстрації Cozmo автономно роз'їжджає між трьома кубиками і підбирає один далекий. Все, що вам потрібно зробити, це сказати роботу піти і забрати той кубик, використовуючи команду cozmo.PickupObject.
У прес-релізі включено список речей, які ви можете зробити з SDK Cozmo:
- Використовуйте систему технічного зору комп'ютера, щоб відстежувати та розпізнавати обличчя, та оцінювати їх положення та орієнтацію у 3D-просторі.
- Натисніть у системі локалізації з доступом до внутрішньої картки робота всі об'єкти.
- Використовуйте шляхи та рухи з планування з обходом перешкод тощо.
- Вивчіть поведінку системи Cozmo та виконайте поведінку високого рівня.
- Використовуйте всю систему анімації робота з доступом до всіх оновлень та звуків.
- Двигун Cozmo може бути увімкнений та вимкнений. Коли він увімкнений, Cozmo перебирає його моделі поведінки, на які він запрограмований.
- SDK надає доступ до всіх даних датчиків.
- Cozmo може розпізнати (і відрізнити) котів та собак, але не може впізнати їх окремо.
- Cozmo може також розпізнавати інших роботів Cozmo. Ця функція не буде увімкнена як частина поведінки за замовчуванням при запуску, але це буде в SDK.
Як Cozmo демонструє технологію SLAM, маючи лише одну камеру на ньому:
Робот справді має лише одну камеру в голові. Камера є основним датчиком, але у нас є IMU дуже високої якості, тому навіть коли ми не бачимо орієнтирів, ми як і раніше відстежуємо робота. Він використовує колеса, щоб оцінити, наскільки далеко він їде. Робот може рухатися навколо наосліп протягом хвилини або близько того, і чим довше він робить це, тим більше його фактичне місцезнаходження буде вимкнено, але в той момент він бачить орієнтир, будь-який з кубиків, і точно знатиме, де він знаходиться знову.
SLAM з однією камерою працює, тому що кубики та зарядки док-станції мають відомий розмір, тому робот здатний сказати, наскільки далеко вони знаходяться, чи не так?
Це правильно. Крім того, кожний кубик має акселерометр. Однією з проблем є те, що коли робот бачить їх знову, він не знає, проїжджав він їх уже чи ні. Незнайомі предмети він додаватиме також до своєї карти, і наступного разу він плануватиме шлях з обходженням перешкод.
Коли можна почати працювати з SDK?
Ми випускаємо SDK як бета-версію продукту у жовтні. Насправді, ми багато сперечалися про це: чи варто випустити бета-версію зараз, чи потрібно почекати ще шість місяців, поки ми не буде готовий повний комплект SDK? Ми вирішили, що напевно хочемо випустити бета-версію, тому що є дуже багато різних розробників, і ми хотіли б забезпечити їх усіма функціональними можливостями.
Як тільки це буде зроблено, ми припускаємо, що протягом кількох місяців після запуску перед Різдвом ми запустимо частину освіти K-12. Ми не збираємося запускати нашу власну графічну мову програмування, тому що в ній є вже деякі як для розробників з нуля, так і для більш просунутих користувачів. Ми збираємося витратити багато ресурсів, переконавшись, що Cozmo інтегрований з усіма мовами.
Ви думали про інтеграцію робота з ROS?
Я – прихильник ROS. Ми всі використовували цю систему в аспірантурі. Але для нашого робота ROS не є обов'язковою частиною. Один з наших інженерів, я думаю, протягом 30 хвилин або близько того, чи зможе створити код ROS. Ми зможемо опублікувати її на GitHub, як і інші речі. Я знаю, що ROS – це ідеальний інструмент, якщо ви дослідник, але він не є достатньо доступним для тих, хто, наприклад, є розробником комп'ютерних ігор. Ми повинні піти на один рівень із людьми, які взагалі без знань робототехніки та тими, хто може використовувати ці технології на високому рівні.
Як ви вважаєте, чи буде Cozmo корисним для дослідження?
Так. Я не можу говорити про це багато, але ми досить добре пов'язані з областю дослідження робототехніки, і я маю багато друзів в університеті Карнегі-Меллона, MIT, Стенфорда та інших.
Незважаючи на наші початкові переживання, ми оптимістично налаштовані щодо цього SDK. За інформацією robotics.ua, Cozmo, поряд з бета версією SDK повинні з'явитися у продажу в жовтні за ціною $180, або $160, якщо ви заздалегідь замовите їх заздалегідь.
Більше фото та відео