Компанія по доставці Grubhub Inc. і російська технологічна компанія Yandex NV об'єднуються, щоб використати роботів для доставки їжі в кампуси коледжів.

6 липня 2021 року, компанії оголосили, що Grubhub розгорне створені Яндексом всюдиходи розміром з валізу, в деяких з 250 коледжів в США. Фінансові умови партнерства не розголошуються. Grubhub розглядає скорочення працівників доставки, як вигоду від угоди з Яндексом. Grubhub назвав потенційну вигоду від угоди з Яндексом, економію витрат, яку він отримає, виключивши з рівняння працівників служби доставки. "Ми раді запропонувати ці економічні, швидкі можливості замовлення і доставки їжі для коледжів і університетів по всій країні, які прагнуть адаптуватися до унікальних потреб студентів в живленні", - сказав Брайан Мэдиган, віце-президент з корпоративних питань кампусів, у своїй заяві.

Партнерство з Яндексом

Це перша спроба Grubhub зайнятися роботизованою доставкою їжі. Останніми роками Grubhub зосередився на навчанні в коледжах, а в 2018 році придбав технологічну платформу, спеціально розроблену для використання в кампусі. Мэдиган сказав, що Grubhub розглядав можливість використання роботів для доставки кілька років тому, але у той час технологія ще не була готова. Але у міру того, як пандемія Covid 19 збільшила кількість доставок і прагнення до меншої людської взаємодії, деякі з університетських городків, з якими працює Grubhub, почали запитувати про роботизовану доставку.

"Імпульс для автоматизації набрав оберти за останній рік, і зараз технологія стала набагато більше просунутою", - сказав Мэдиган. Grubhub вибрав своїм партнером Яндекс, вивчивши його досвід роботи з роботами-постачальниками в Росії. Яндекс повідомив, що його роботи-постачальники можуть переміщатися по тротуарах, пішохідних зонах і пішохідних переходах трохи швидше, ніж середній пішохід. Вони здатні перевозити до 44 фунтів товарів і можуть дістатися до тих районів кампусу, до яких неможливо добратися на машині. Алгоритм доставки : після розміщення замовлення, шестиколісний автономний всюдихід спрямовується в ресторан, забирає їжу і потім доставляє її в певне місце, де користувач відкриває люк через додаток Grubhub.

Пандемія підвищує попит на автоматизацію Служби доставки їжі почали автоматизувати частину своїх операцій, оскільки все більше і більше людей покладаються на них під час пандемії. Раніше цього року DoorDash Inc. придбала стартап в області робототехники Chowbotics, чия технологія може створювати салати і ткати тарілки. "У всьому світі ми спостерігаємо зростаючий попит на усі види послуг з роботизтрованной доставки, - сказав Артем Фокін, керівник відділу розвитку бізнесу Яндекса, яка займається розробкою автономних транспортних засобів. "Пандемія не започаткувала цю тенденцію, але, безумовно, прискорила її". Додатки заробляють гроші, стягуючи з ресторанів відсоток від вартості замовлень, а також стягуючи із споживачів плату за обслуговування. Потім вони вкладають ці заробітки, щоб платити роботу постачальників - їх найбільші витрати. Роботи-постачальники обіцяють обмежити людський чинник і понизити деякі витрати. "Роботам не потрібні перерви на обід, немає проблем з високою плинністю, ними легко управляти", - сказав Фокін. "Покупці теж раді їх бачити. Вони новинка ".

"Кампуси коледжів були раннім випробувальним полігоном для виробників автономних всюдиходів, тому що вони часто покривають меншу приватну географічну область, яку легше контролювати, і ботам не треба взаємодіяти з автомобілями або іншими більшими транспортними засобами", - сказав Нік Рид, транспортний агент. консультант по технологіях з Великобританії. "Спочатку усі були зосереджені на роботакси, але технологія ще не досягла зрілості, тому зараз все більше і більше компаній звертають увагу на доставку", - сказав Сем Абуэлсамид, головний аналітик консалтингової фірми Guidehouse Insights в Детройті. "Це значно спрощує комерціалізацію".