Як тільки COVID - 19 відстає від нас, і учні повернуться до зайняття, не дивуйтеся, якщо ваша дитина прийде додому і скаже вам, що в їх класі був робот. Цей робот просто міг замінити учителя або іншого учня, якого не було в класі.

Виробники сервісних роботів наполегливо працювали, щоб здолати проблеми розгортання цих машин. Розробка і технологія часто зв'язані з великими витратами, а іноді їх важко умістити в компактну форму, яка не лякатиме учнів. Але у міру просування, стає ясно, що наступні види використання коштують вкладень.

Сервісні роботи в класі

Із-за важких травм, стани здоров'я і хвороб учневі може бути заборонено ходити в школу з однокурсниками. Щоб учень не пропустив навчання і соціальну взаємодію, на його місце може піти сервісний робот. Удома учень спостерігає за тим, що відбувається в класі, з допомогою аудіо- і відеопотоку, і він навіть може спілкуватися з іншими учнями в класі.

Пошук учителів може бути ускладнений для шкіл, особливо у віддалених районах. Пошуки в останню мить можуть залишити клас без учителя на увесь день. Але роботи телеприсутності можуть допомогти учителям замінити їх з будь-якого місця. Камери і датчики замінюють очі і вуха учителя і можуть навіть інтегруватися з планшетами або відеомоніторами.

Сервісні роботи у будинку

Учням аутизмом, що страждає, може бути важко приділяти увагу в класі, коли вони збентежені невербальними виразами інших учнів. Роботи можуть стати відмінним учителем для учнів в цій боротьбі. Робот-гуманоїд знаходиться у будинку студента. Робот може управлятися учителем або навіть навчати самостійно. Він навіть може відстежувати звуки і жести. Службовий робот також може служити наставником або колегою у будинку студента. Як учитель, робот може навчати і перевіряти учня по темах, з якими у нього виникають проблеми в класі. Сервісний робот також може зайняти місце новачка. Студентів можна попросити пояснити тему своєму роботові. Це зміцнює розуміння студента.