Принцип роботи БПЛА

Інженери MIT представили вирішення проблеми інвентаризації на складах за допомогою дронів та RFID-міток. Їхні безпілотники обладнані спеціальними RFID реле для спрощення навігації по території складу та більш точного визначення розташування товарів. Докладніше про принцип роботи цих механізмів дивіться далі в нашому матеріалі...

Спостереження за товарами на сучасних складах є величезною проблемою навіть для найавторитетніших підприємств. Втрачені предмети в середньому коштують американським підприємцям понад 45 мільярдів доларів, тому технології, що спрощують відстеження товарів, можуть запропонувати вигідне рішення. Масачусетський технологічний інститут випробовує нову систему з невеликими дронами та RFID-мітками для моніторингу складського інвентарю, повідомляє robotics.ua.
На думку дослідницької групи, найскладнішим завданням у створенні системи, що використовує RFID, є пошук способу зробити її безпечною. Дрони, які досить безпечні для польоту в безпосередній близькості від людей, зазвичай невеликі та легкі із пластиковими роторами. На жаль, ці безпілотники не можуть нести зчитувачі RFID на далекі відстані.

Тому дослідники розробили спосіб використання їх як реле, усуваючи необхідність у створенні нових міток RFID, зчитувачів або програмного забезпечення. Але цей підхід виявився проблематичним. Команда виявила, що спроба визначити точне розташування елементів шляхом передачі сигналів RFID викликає проблеми. RFID-мітки живляться від зчитувача бездротовим способом, що означає, що передавач і мітка працюють на одній частоті. Реле, встановлене на дроні, додає ще дві передачі, і це означає, що на одній частоті одночасно відбуваються чотири передачі.

Для усунення цієї проблеми потрібно декодувати початкову передачу з мітки RFID та передати її зчитувачу. Але безпілотник постійно переміщається, тому час, що витрачається на процес, унеможливлює точну запис розташування елемента. Щоб знайти рішення, дослідники розробили аналоговий фільтр, здатний ізолювати сигнал мітки та повторно використовувати її.

MIT каже, що ця проблема посилюється тим фактом, що її система має точно визначати мітки RFID. Системи виявлення розташування традиційно використовують антенні решітки для розробки, де надходять сигнали RFID, але двигун безпілотника занадто малий, щоб їх нести. Виправлення цієї проблеми просто: оскільки апарат постійно переміщається, показання, зроблені в різний час, корелюватимуть з різними розташуваннями, в основному імітуючи роль традиційної антеної решітки. Крім того, сигнал, що надходить на зчитувач, залежить не тільки від положення мітки RFID, але і від положення дрона.
Дослідники оснастили кожен безпілотний літальний апарат власною міткою RFID як обхідний шлях. Дрон чергувався між ретрансляцією сигналу позначеного об'єкта, який він розміщує, та власним сигналом для зчитувача, що дозволило системі визначити, наскільки рух дрона впливає на результат випробувань.

В ході експериментів об'єктів з мітками RFID, прихованими для дзеркального відображення товарів, система була точною до 19 см і збільшувала діапазон зчитування в 10 разів у кожному напрямку. За інформацією robotics.ua, система проходитиме через другу фазу випробувань з однієї з компаній роздрібної торгівлі у штаті Массачусетс.

↩️ Останні новини та значні події у світі робототехніки