Зміст:

  1. Введення
  2. Замовлення номера
  3. Транспортні послуги
  4. Роботи-швейцари
  5. Роботи-адміністратори
  6. Роботи-кур'єри
  7. Роботи-покоївки
  8. Роботи-прибиральники
  9. Система "Розумний будинок" в номерах
  10. Роботи-масажери
  11. Роботизована кухня готелю
  12. Висновок

Введення

Життя сучасного суспільства протікає швидкими темпами. Жвавий рух обумовлений тим, що люди постійно кудись поспішають і кудись їздять. Будь-яка подорож, будь то відпустка або ділова поїздка тривалістю навіть в одну добу, не може обійтися без проживання в готелі. Не усім треба 5 зірок, але усім потрібний комфорт. Для готелю головне, щоб відвідувач отримав усе необхідне для повноцінного відпочинку і залишився задоволеним.

Різноманітність готелів світу не знає меж. Людство з кожним днем вигадує усе більш нові і цікаві концепції готелів, щоб наш відпочинок був незабутнім. З розвитком технологій став можливим винахід всіляких пристроїв, які полегшують повсякденне життя людини і до того ж приносять масу задоволення.

Ця стаття присвячена роботизованим пристроям, що служать в готелях, які раніше були об'єктом людської фантазії, тепер же стали реальністю. І хоча повністю роботизований готель доки не існує, окремі автоматизовані пристрої вже давно використовуються в організації і веденні готельної справи.

Уявіть собі, що ви заселяєтеся в готель, в якому вас обслуговують роботи. Головною особливістю, яка здивує будь-яку людину являється те, що усі дії, які зазвичай виконують працівники готелю, роблять автоматизовані пристрої, - прийом багажу, реєстрація, зберігання речей або навіть уранішній дзвінок для пробудження.

Милі і ненастирні роботи допоможуть вам з усіма організаційними питаннями, надаючи при цьому незабутні враження і скорочуючи вашу розтрату на проживання в готелі. Це дійсно так! Проживання в роботизованих готелях набагато дешевше, ніж в традиційних готелях. Приміром, в середньому номер в Нью-Йорском роботизованому готелі Yotel коштує всього 150 доларів за добу.

Ми пропонуємо вам поринути у світ роботизованого обслуговування в готелі і переконається в тому, наскільки корисними і ефективними можуть бути роботи.

Замовлення номера

Будь-яка поїздка розпочинається в першу чергу із замовлення номера в готелі. З розвитком комп'ютерних технологій стало можливим дистанційне бронювання готельних номерів через інтернет. Окрім глобальних порталів бронювання номерів в готелях, майже кожен готель має свій сайт в інтернеті і більшість з них надає можливість забронювати номер он-лайн. Це дуже зручно, адже переваги цього способу в тому, що ви зможете вивчити асортимент номерного фонду, подивитися фотографії, вибрати те, що припаде вам до душі. Тут все просто, із замовленням номери визначилися. Далі розберемося в послугах пересування.

Транспортні послуги

Більшість готелів пропонують своїм клієнтам послуги трансферу. Це дуже зручно: ви виходите з потягу або літака, а вас зустрічає машина, яка довезе вас до вашого готелю і возитиме по усіх місцях, куди вам треба потрапити. Замовивши робоотель, ви замовляєте і робоавтомобиль. Уявіть, що після прибуття в потрібне місто ви сідаєте в спеціально замовлене для вас таксі, а там немає водія! Можливо, на початку це вас може шокувати, але насправді автоматизовані авто вже активно здійснюють свою діяльність.

Проїхавшись, приміром, на робомашине німецької компанії Made In Germany, ви помітите, що під час руху авто може розрізняти пішоходів, велосипедистів, дорожні знаки і розмітку. Це стало можливим завдяки вбудованим в автомобіль сенсорам. Машина орієнтується в сигналах світлофора і здатна зупинятися у разі виникнення непередбачених обставин. Так що не варто хвилюватися, дивовижні сучасні технології піклуються в першу чергу про вашу безпеку і комфорт.

Якщо вам необхідно викликати машину для того, що б доїхати до певного місця, вам необхідно послати автомобілю сигнал, використовуючи планшет або смартфон. Автомобіль за допомогою GPS вичислить ваше місце розташування, прокладе оптимальний маршрут і повідомить, як скоро прибуде на місце. До того ж пристрій можна використати у будь-який час доби, адже воно не спить, не їсть, не лається і не вимагає додаткових грошей за послуги! Ви самостійно плануєте свої поїздки, не хвилюєтеся з приводу наявності бензину, оскільки машина їздить на електроакумуляторах, і не застрягнете в пробках, адже робоавтомобиль оснащений функцією вільного маневрування на міських дорогах.

Роботизована обслуга готелю :

Роботи-швейцари

Ось ми і приїхали. На порозі в готель нас зустрічає, звичайно ж, швейцар, але не звичайний, а роботизований. Це миле антропоморфне створення, приміром REEM - H2 від компанії PAL Robotics, ввічливо вітається з людьми, розпізнає осіб і мову, оскільки знає відразу декілька мов. За словами розробників REEM - H2 здатний на багато що. Завдяки спеціальним коліщаткам він може пересуватися, обходячи перешкоди і служити універсальним помічником не лише в готелях, але і в музеях, лікарнях, офісах, зустрічаючи людей і надаючи їм необхідну інформацію.

REEM - H2

Роботи-адміністратори

Далі нам треба звернеться на ресепшн або до адміністрації готелю для виконання процедури заселення в номер. У робоотелях це питання також вирішують роботи. Яскраво-жовтий Wakamaru вважається одним з кращих роботів для роботи на ресепшене. Він спеціально запрограмований для надання відвідувачам необхідної інформації. Робот також здатний упізнавати людей і підтримувати бесіду, адже його словниковий запас складає більше 10000 слів. Wakamaru може спілкуватися без втоми з відвідувачами готелю, щоб вони не нудьгували. Кожен той, що бажає може сфотографуватися з цим чудовим пристроєм на згадку про проживання в такому незвичайному місці.

Застосування Wakamaru не обмежується готелем. З таким же успіхом робот може замінити в офісі секретаря або конс'єржку, виконуючи елементарні завдання.

Ще одним універсальним пристроєм для роботи в готелі вважається робот від російської компанії R.BOT, який легко справляється з обов'язками адміністратора, гіда і виступає в ролі дитячого аніматора. Робот R.BOT зустріне вас біля входу в готель, допоможе дізнатися чи є вільні номери і де замовити таксі. Транслюючи живе відео через інтернет, R.BOT продемонструє вам усі переваги готелю, а за бажання може стати і гідом, розповівши про готель або провівши цікаву екскурсію. Подивіться, як старанно виконує робот свою роботу вдень і вночі. Він оснащений камерою, мікрофоном, різними датчиками, які допоможуть йому служити охороною готелю і оберігати ваш спокій!

R.BOT

Окрім цього робота послуги адміністратора готелю вам нададуть спеціальні електронні програми і системи телеприсутності. Наприклад, корпорація Microsoft пропонує електронного адміністратора, який включає інноваційне програмне забезпечення, механізми розпізнавання голосу і зорових образів. Робот встановлений в приймальному приміщенні, де він зустрічає відвідувачів і оголошує про надання послуг готелю.

Роботи-кур'єри

Улагодивши усі організаційні питання, ми можемо вирушати в номер. Але перед цим треба потурбується про багаж. У роботизованих готелях роль "носильника" багажу виконують спеціальні автоматизовані маніпулятори, такі як Yobot від Tumi luggage. Цей робот служить комірником в камері схову. Здивовані відвідувачі з подивом спостерігають за тим, як робот уміло розправляється з їх багажем. Yobot приймає і видає особисті речі, багаж і іншу поклажу, залишену відвідувачами готелю на зберігання. Можна не турбуватися про те, що хтось переплутає ваш багаж, за цим стежить розумний апарат. Здавши речі в камеру схову, ви отримуєте талон з штрих кодом. Найцікавіше полягає в тому, що багаж буде автоматично доставлений вам до кімнати по спеціальній системі тунелів. Послуги цього робота платні, але доступні. У США послугу робота можна замовити всього за 2 долари. Напевно, розробники встановили платні послуги робота, щоб компенсувати нестачу "чайових"!

Yobot від Tumi luggage

Роботи-покоївки

Хороше обслуговування, чистота і затишок готелю залежать безпосередньо від роботи покоївок і прибиральників. У світличного готелю маса обов'язків : стежити за чистотою номерів, здійснювати збір використаної білизни, приносити чисту білизну і рушники, вообщем стежити за внутрішньоготельним порядком. На жаль, не усім людям вдається устигати виконувати усі обов'язки, але це під силу роботам.

Цікаво спостерігати за роботом-покоївкою Mahru - Z. Це миле створення уміє робити прибирання, складати білизну в пральну машину, а її приємна зовнішність не залишить нікого байдужим! На думку учених, це найдосконаліший робот по частині імітації людських рухів, тому його можна використати не лише в готелі, але і в домашньому побуті і в допомогу людям з обмеженими фізичними можливостями.

Mahru - Z

Своїми можливостями покоївки вас може здивувати робот AILA. Елегантний дизайн, людиноподібний корпус і рухлива платформа, за допомогою якої AILA вільно переміщається по простору, роблять її надзвичайно спритній у виконанні побутовій діяльності в готелі. Перед тим, як зайти в номер, робогорничная ввічливо стукається, заходить до кімнати, вітається з відвідувачами, якщо вони там, тихенько прибере використану білизну і рушники і видасть нові. Вражаюче, чи не так? Робот здатний виконувати усі ці дії завдяки запрограмованому в її системі плану дій, ряду сенсорів, які реагують на об'єкти, звуки, мову і допомагають їй обходити перешкоди.

AILA 

Роботи-прибиральники

Для прибирання в номері служать роботи-пилососи. Ці пристрої нагадують зовні хокейні шайби, вони "повзають" по кімнаті і прибирають усе сміття. При цьому роботи виконують свою роботу тихо і практично непомітно, не викликаючи у постояльців номера почуття дискомфорту. Детально про роботів пилососах ми писали в цій статті.

Система "Розумний будинок" в номерах

Знаходячись в затишному готельному номері і насолоджуючись приємним відпочинком іноді здається, що більше нічого не зможе вас здивувати. Але ні, виявляється, ваш номер теж з "сюрпризом". Сучасні розумні системи, які отельеры встановлюють в номерах, дозволяють одним торканням до сенсорної панелі управляти освітленням, кондиціонером, відкривати і закривати штори, а також управляти музичною гарнітурою.

Забудьте про різні пульти дистанційного керування з крихітними кнопками навігації. "Розумний" номер - це коли усі компоненти безперебійно функціонують в повній синхронізації і управляються з однієї простої сенсорної панелі.

Робот-масажер

Але це ще не усе! Хочете розслабитися і отримати хороший масаж? Надайте це вашому ліжку! У багатьох "розумних" готелях такий елемент вже упродовж декількох років радує постояльців готелів. Необхідно просто лягти на ліжко і натиснути відповідну кнопку на пульті управління, і масажне ліжко візьметься за справу, вибравши при цьому відповідну музику. Кожен вид масажу вказаний в меню системи. Такой професійний масаж запам'ятається вам на все життя.

Роботизована кухня готелю

Хороша їжа і комплексне живлення - високий показник роботи готелю. Зазвичай в кожному готелі є свій ресторан, куди відвідувачі можуть приходити у будь-який час і замовляти блюда, що надаються готелем. Потрапивши в роботизований готель, вам напевно захочеться дізнатися, яким чином працює кухня в цьому закладі. Скуштуйте блюда робота-кухаря, напої робота-бармена, доставлені робоофициантом, і переконаєтеся в тому, що розвиток сучасних технологій не знає меж.

Роботи-кухарі Fua - Man або PR2 за допомогою запрограмованої системи приготування блюд приємно здивують вас кулінарними шедеврами, які виконані з усіма вимогами гігієни і точним дотриманням рецептури. PR2 взагалі майстер на всі руки! Людство не втомлюється спостерігати за тим, як цей робот із спритністю пече печиво, робить суші і так далі.

Fua - Man

PR2

Прикольні роботи-офіціанти Yumbo і I - FAIRY доставлять вам їжу швидко, безпечно, при цьому порадують вас яким-небудь веселим жартом і не зажадають чайових! Це видовище дійсно вражає, і якщо ви хочете дізнатися більше про чудеса роботизованого ресторану, ви можете прочитати нашу статтю "По той бік ресторану".

I - FAIRY

Висновок

Наша екскурсія підійшла до завершення. Відвідавши роботизований готель, ми поринули у світ абсолютно нових технологій, які не просто замінюють людей у виконанні традиційної готельної справи, але і дарують гостям масу задоволення, комфорту і незабутні враження. Роботи в готелях здатні переконати кожного в тому, що автоматизація роботи - процес дійсно ефективний. Адже автоматика дає можливість людині самостійно управляти своєю діяльністю і своїм відпочинком, радує своєю простотою і доступністю використання. Але, звичайно, у наш час роботизований готель не обходиться без участі людини, адже машини доки не наділені здібностями повного самоврядування. Поки повністю автоматизований готель - об'єкт майбутнього, але його концепція вже закладена і скоро повинна утілиться в реальність. Якими ж науковими досягненнями порадують нас учені в подальшому розвитку готельної справи?