Китайська корпорація Alibaba розробила систему штучного інтелекту, призначену для автоматизованого копірайтингу рекламних текстів. Їхній робот здатний генерувати до 20 тисяч рядків тексту, і вже пройшов успішно тест Тьюринга.

Китайський Інтернет-гігант Alibaba розробив програму для створення рекламних текстів з Інтернет-магазинів на основі штучного інтелекту. Цей робот-копірайтер здатний обробляти до 20 тисяч рядків тексту, - передає robotics.ua.

Що таке тест Тьюринга? Сенс тесту у тому, що людина переписується через комп'ютер, не знаючи відповідає йому реальна людина чи комп'ютер.

Робот пройшов тест Тьюринга, демонструє здатність машин працювати «як людина».

Цей штучний інтелект навчився техніки рекламного копірайтингу за допомогою аналізу величезної кількості рекламних текстів на таких торгових майданчиках Alibaba, як Tmall і Taobao.

Чи варто боятись копірайтерам втрати роботи? Ні. Інструмент на базі ІІ від Alibaba призначений стати їх корисним помічником. Для роботи спеціалістам достатньо налаштувати стиль написання та вибрати запропонований варіант тексту, створений програмою. Це значно спростить та прискорить процес написання рекламних текстів.

↩️ Останні новини та значні події у світі робототехніки